TOYOTA START NIEUW PRODUCTOFFENSIEF VOOR LICHTE BEDRIJFSWAGEN
EEN NIEUWE MERKSTRATEGIE GEWIJD AAN LCV'S: TOYOTA PROFESSIONAL

Toyota komt met een ambitieus groeiplan voor zijn bedrijfsonderdeel lichte bedrijfswagens (LCV). Dit doel wordt ondersteund door een versterkt aanbod van LCV-modellen en een nieuw merk, Toyota Professional. Toyota is m.a.w. een echte businesspartner geworden met een LCV-gamma van drie stevige producten (Proace, Proace Verso en Hilux) plus de nieuwe Proace City die gelanceerd wordt in maart 2020 maar reeds in avant-première te bewonderen zal zijn op de Brussels Motor Show. Geïnteresseerden kunnen zelfs al een superdeal doen aan nooit geziene saloncondities!
Uitgebreid productaanbod
Met in totaal 11 koetswerkvarianten is de Proace ontworpen om aan de meest uiteenlopende professionele behoeften te voldoen en tegelijk klanten aan te trekken die op zoek zijn naar een ruime en comfortabele personenwagen. Het erg complete gamma varieert van een gesloten bestelwagen en een versie met dubbele cabine tot een VIP-shuttleversie voor het vervoer van personen. Bestelwagens die een doordacht interieur verenigen met een geavanceerde dieselmotor en innovatieve technologie, voor een uiterst comfortabele, veilige en ontspannen rit.

Op 21 maart 1968 kwam de eerste generatie van de Toyota Hilux op de Japanse markt en een jaar later werd het model ook in Europa gelanceerd. Sindsdien is de Hilux uitgegroeid tot een van de meest succesvolle modellen uit het Toyota-gamma. Met een wereldwijde verkoop van meer dan 19 miljoen exemplaren mag hij zich ‘s werelds populairste pick-up noemen. De onstuitbare Hilux, die bekend staat om zijn kwaliteit, duurzaamheid en betrouwbaarheid, heeft zijn onoverwinnelijke karakter al meermaals bewezen door de Noordpool, de IJslandse vulkanen en Antarctica te veroveren en de eerste plaats te behalen in de Dakar Rally van 2019.
De nieuwe Toyota Proace City komt de middelzware Proace bestelwagen en de onverwoestbare Hilux pick-up aanvullen in het LCV-aanbod van Toyota. De Proace City wordt een concurrerende en aantrekkelijke aanvulling in het segment van de compacte bestelwagens (CDV), waarmee Toyota’s productaanbod meer dan drie vierde van de LCV-markt bestrijkt. De Proace City is ontworpen met het oog op bruikbaarheid. Door zijn uitstekende laadcapaciteit en ladinglengte is dit een van de weinige modellen die twee Europallets kan vervoeren in de korte versie
SALONCONDITIES JANUARI
Hilux – tot €6.900 voordeel: niet cumuleerbare aanbieding, geldig van 01.01.2020 tot en met 31.01.2020 zolang de voorraad strekt, bij aankoop van een nieuw Hilux bij de deelnemende verdelers in het erkende distributienetwerk van Toyota in België. Deze aanbieding is voorbehouden voor de professionnele klanten en stemt overeen met : een fleet korting van 14% (max. €5.198 zBTW) en een special korting (€1.676 zBTW) op de aankoopprijs van het Pro-Pack (hardtop, bedliner, attache-remorque... Tariefprijs van het Pro-Pack: €3.676 zBTW, korting: €1.676, nettoprijs: €2.000 zBTW)
PROACE Van – tot 11.100 voordeel: niet cumuleerbare aanbieding, geldig van 01.01.2020 tot en met 31.01.2020 zolang de voorraad strekt, bij aankoop van een nieuw PROACE Van bij de deelnemende verdelers in het erkende distributienetwerk van Toyota in België. Deze aanbieding is voorbehouden voor de professionnele klanten en stemt overeen met: een fleet korting van 25% (max. €9.175 zBTW), een speciale bonus van €500 en een gratis Cargo pack ter waarde van €1.425 (bescherming van de laadruimte).
PROACE CITY Van – tot 6.200 voordeel: niet cumuleerbare aanbieding, geldig van 01.01.2020 tot en met 31.01.2020 zolang de voorraad strekt, bij aankoop van een nieuw PROACE CITY Van bij de deelnemende verdelers in het erkende distributienetwerk van Toyota in België. Deze aanbieding is voorbehouden voor de professionnele klanten en stemt overeen met een fleet korting van 23% (max. €6.238 zBTW).
MEER WETEN? GA NAAR WEBSITE TOYOTA
Interesse in een uitgebreide kennismaking met één van deze voertuigen?
Registreer u nu al voor een persoonlijke toelichting en een testrit op de voorjaarsopendeurdagen!
Toyota Professional
Toyota’s nieuwe productoffensief biedt de juiste gelegenheid om een LCV-merkstrategie te lanceren. Dit initiatief zal de aandacht en inzet voor lichte bedrijfswagens in het netwerk van Toyota vergroten. Daarnaast voert Toyota een nieuwe LCV-netwerkstrategie uit om LCV-klanten een aparte ervaring te bieden. Dit houdt in dat een aantal bestaande businesscenters worden omgevormd tot LCV-centra met gespecialiseerd personeel.
De uitbreiding van het LCV-productaanbod van Toyota Motor Europe wordt ondersteund door een nieuw merk, Toyota Professional. Dit benadrukt Toyota’s betrokkenheid bij zijn groeiende groep LCV-klanten, onder andere door een speciaal netwerk om de juiste klantervaring te bieden.