Ijzerwaren

48 houtsoorten

Word nu abonnee en laat u uitgebreid informeren via de online en gedrukte magazines.

Profiteer van alle exclusieve voordelen:

  • Boek 48 houtsoorten t.w.v 25,00 euro
  • De gedrukte vakbladen per post toegestuurd
  • Onbeperkte digitale toegang tot alle plusartikels en -video's
  • Het online magazine wekelijks in uw mailbox
  • GRATIS lidmaatschap Professional Premium Club

UW VOORDELEN ALS LID VAN DE PREMIUMCLUB: 

  • Premium club kaartOnline toegang tot 6 retailvakbladen
  • Gratis opname in de adressenlijst van onderaannemers en toeleveringsbedrijven
  • 50% korting op alle marktstudies
  • 25% korting op bedrijfsabonnementen
  • 25% korting op toegang tot onze evenementen
  • Gratis financieel overzicht van uw eigen bedrijfsresultaten en alle bedrijven uit de sector

Abonneer u nu en mis geen enkel voordeel!

Het abonnement loopt over 1 jaar en wordt bij bestelling voor de volledige periode in rekening gebracht. 

Registreer je gratis

Al geregistreerd of abonnee?

Registreer voor onze nieuwsbrief en behoud de mogelijkheid om op elk moment af te melden. Wij garanderen privacy en gebruiken uw gegevens uitsluitend voor nieuwsbriefdoeleinden.

Meer weten over

Gerelateerde artikels

Gepersonaliseerde HPL-panelen

Een van de markten waarin personalisatie via Digital Print steeds meer de standaard wordt, is die van het hogedruklaminaat of HPL. Dit materiaal laat zich relatief eenvoudig bedrukken, personalisatie is al mogelijk vanaf één enkel paneel.

Nieuw productoffensief voor lichte bedrijfswagen

Toyota komt met een ambitieus groeiplan voor zijn bedrijfsonderdeel lichte bedrijfswagens (LCV). Dit doel wordt ondersteund door een versterkt aanbod van LCV-modellen en een nieuw merk, Toyota Professional. Toyota is m.a.w. een echte businesspartner geworden met een LCV-gamma van drie stevige producten (Proace, Proace Verso en Hilux) plus de nieuwe Proace City die gelanceerd wordt in maart 2020 maar reeds in avant-première te bewonderen zal zijn op de Brussels Motor Show.

Dossier PBM

Om de veiligheid en het comfort tijdens het werken te garanderen, bestaat er een breed gamma aan persoonlijke beschermingsmiddelen. Waarop dient u te letten als het aanbod wordt samengesteld? Zijn er innovaties waar u van op de hoogte moet zijn? Welke belangrijke evoluties vinden er plaats in de samenstelling van uw doelgroep? Op deze en andere vragen bieden we u een antwoord.

Bent u reeds in orde met de SERMI-erkenningsprocedure?

Als onafhankelijke garage was het tot voor kort zo goed als onmogelijk om toegang te krijgen tot veiligheidsgerelateerde voertuiginformatie. Met de nieuwe SERMI-procedure staat dit op het punt te veranderen. Wij vroegen Bernard Lycke, directeur-generaal van CECRA, om meer duiding.

Print Magazine

Recente Editie

Nu lezen

Ontdek de nieuwste editie van ons magazine, boordevol inspirerende artikelen, diepgaande inzichten en prachtige visuals. Laat je meenemen op een reis door de meest actuele onderwerpen en verhalen die je niet wilt missen.

In dit magazine